Vet ni ?

1kommentarer

Vet ni den känslan som dyker upp när din kärlek förklarar hur mycket han/hon älskar & saknar dig?
Vet ni hur det känns när ens partner verkligen stöttar dig i allt?
Vet ni hur det känns att kunna lita helt och hållet på sin partner, genom allt?
Vet ni hur det känns att se sin partner som sin allra bästavän?


Jag trodde aldrig att jag skulle få uplleva dessa, om minst med Robin efter allt vi gått igenom. Men han är allt det där bra och mycket mer. Han får mig verkligen att lätta på allting. Han stöttar mig alltis i allt! Han finns på de sätt han kan när jag behöver! Han gör sig delaktig i hela mitt liv mer och mer. Han får mig att känns mig uppskattad och älskard som aldrig förr. Han respekterar, mina åsikter även om han inte gillar dom. Och av allt detta blev det en tillit. Och det är de svåraste du kan få av mig, det är min tillit men han har fått den. Och allt känns så jävla underbart!



1 kommentarer

hej

20 Oct 2010 20:56

du har sån jävla tur du..

Kommentera

Publiceras ej