Bjuder på..

1kommentarer

25 frågor om mig själv

Röker du?
Yes..

 

Snusar du?
Nej, fyfan tycker det är vidrigt, både lukten och smaken!

 

Skolkar du?
Hehe.. Mjoo blivit rätt ofta på sista tiden men ska börja sköta mig nu som sagt:)

 

Gör du frukosten själv?
Yes, om jag nu äter någon frukost.. Brukar inte göra det.

 

Har du suttit i rätten?
Yes..

 

Har du slagit ner någon?
Flera gånger..

 

Har du pussat någon av samma kön?
Ja.

 

Har du varit på strippklubb?
Naj,

 

Vad gör du när du blöder näsblod?
Vet inte har aldrig haft näsblod tror jag.. Kanske någon gång när jag var liten men inget jag kan komma ihåg iaf.

 

När grät du senast?
Några dagar sen, va så jävla förbannad att de blev tårar av de.

 

Vem kan du prata om allt med?
Min foster mamma

 

Har du solglasögon?
Köppte typ 5 st par, allt e borta.

 

Skriv en mening på engelska:
I got Ice In my veins, Blood In my Eyez, Hate In my Heart and Love In my mind.

 

Vem pussade du senast?
Jordan

 

Vem kramade du senast?
Jordan

 

Vad är din högsta önskan just nu?
Att få ett riktigt Cash-Flow!, Att Robin sov jämter mig i natt.

 

Vad heter ditt hårspray du använder?
Använder inget hårspray

 

Vem gillar du?
Robin så klart :)

 

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Har ingen tröjja;) Ska sova :)

 

Är du blyg?
Mja kan jag inte påstå? Haha..

 

Vad tänker du på just nu?
Att gå ut och röka.. Men vet inte om jag orkar sen så mår jag inge vidare för är matsjuk men ska nog ta några bloss ändå, för annars kommer jag inte kunna somna vafan. Sen tänker jag på att jag vill ha en ny blogg design!

1 kommentarer

Sara=)

06 Oct 2010 10:46

Mig kan du snacka om allt med

Kommentera

Publiceras ej