Jag vill Inte va Kär

1kommentarer

Så jävla trött på denna förbannade kärleken!

Att jag aldrig lär mig? Varför är jag så jävla naiv?

Jag är så jävla trött på allt dena skit, så jävla trött på tomma ord, på falska löften, på slag och hot!
Känns ärligt talat som jag aldrig kommer kunna ha ett normal förhållande? Skyller absoult inte allt på killarna för jag vet att jag också kan bete mig så jävla idiotiskt. Men seriöst jag försöker, jag vill hitta en kille som man kan dela allt med, skaffa barn, familj, och en framtid.. Men jag drar mig ärligt till helt fel personer.. Hur ska en halt hjälpa en halt som sagt.. Har sagt de förr, och jag menade det faktist! Att jag ALDRIG mer vill bli kär! Hatar kärlek! Men ändå är man så jävla beroende av en närhet. Seriöst vafan ska man göra? Haha det är helt patetiskt! Fyfan :P


1 kommentarer

Kimberly

26 Sep 2010 12:33

Gumman.. Du vet som jag, att jag sa precis samma sak som dig och jag menade det! Jag ville aldrig mer bli kär. Vi gick igenom samma saker, och lärde oss verkligen av all skit. Men kolla på mig Linnea. Du såg dig själv i mig förut och jag såg mig i dig. När du minst anar det så sker det. Det handlar bara om att vara på rätt spår, rätt sekund, rätta orden, så är han sen hos dig. Känner mig larvig som sitter och låter som jag ska förklara allt för dig, men så är det inte. Jag kände bara att jag var tvungen att skriva till dig, för det var ju det här vi alltid pratade om med varandra. Se vad jag hitta?! Pontus. Och tro mig, jag är lyckligare än nånsin, trodde alltid jag skulle ha den där känslan i magen att inget kommer bli som förr, men det blev så mycket bättre. Och jag vet att med ditt hjärta gumman, så kommer du hitta en kille som kommer ta hand om dig jämt, som kommer skapa nåt med dig. Puss älskar dig!

Kommentera

Publiceras ej