Manne i luren 22.30

0kommentarer

Nu är man singel igen, känns helt fucking awesome! ;)

Tycker det ska bli så jävla roligt att se/höra om han kommer tillbaka och ber om att få mig tillbaka, typ helt säker på att det kommer blir ett samtal från ett doltnr när han åkt in igen. Där han kommer ångra sig och ta tillbaka allt han sagt. Han kommer ångra sig iaf det vet jag. Men ah stackars honom ifall jag nu inte vill ha tillbaks han sen. Vette fan så, för ska de va så här var och varannan dag så tvekar jag hårt på att jag vill ha honom tillbaka. Jag är igentligen dum i huvet om jag tar tillbaka han men aah sånt som märks ;) MOHAHA

Nu blir det att vänta tills kl blir 22.30, så ska jag ringa Manne, han är då nämligen framme på ditt behandligs hem så du ska jag ringa så ska vi snacka lite. Trevligt va? He he he. ;)

Kommentera

Publiceras ej