Sommaren 2010 <3

0kommentarer

Tittade nyss på en massa gammla videos från i sommras och de som följt min blogg vet ju vem/villka jag spenderade den mesta delen av sommaren med.. Ida och "Grabbarna grus". Fan vad jag saknar den tiden aså.. Vi har fan bott under samma tak, vi alla har betalat maten på bordet, hjälpt varandra i vått och tort och inte mycket av detta finns kvar sorligt nog. Finns bara en av dessa personer som jag nu har kontakt med. Känns fett sorligt att det ser ut som det gör idag. Alla har gått vidare, vissa av oss gick uppåt andra neråt och några är fortfarande samma spår. Jag vet att den slags "kärleken" finns kvar. Tror nog vi alla tänker tillbaks på den tiden och minns den som något gott! Men allt blir tyvärr inte som man tänkt och det är synd fan.. Men om någon av er läser detta så fan vill jag att ni ska veta att jag både älskar och saknar!

Kommentera

Publiceras ej