Fakta Mary Jane

0kommentarer

Smeknamn: Linnéa, Jane, Mary Jane, Lunnie, Lelle

Låt som när du är ledsen sörjer till:  Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel

Beroende av: Cigg och närhet

Vad tror folk om dig? Ya du har fått kommentarer om att jag är bitchig och dryg innan man lär känna mig, men att när man väl lärt känna mig så är jag väldigt jordnära och omtänksam. Full med Empati och sympati.

Stämmer det? Visst kan jag va en riktig bitch och visst är jag rätt dryg men jag har även bra sidor med, är inte alltid en bitch som sagt, kan även visa bra sidor av mig haha.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mitt hår och min kropp

Hur imponerar man på dig? Hmm.. svår fråga..

Brukar du skratta för dig själv? Ibland haha

Var bor du? Finspång och Norrköping

Trivs du där? Finspång, YES! Norrköping, nja..

Hur svarar du i mobilen? Ah hallå?

Vem ringde du senast? Robin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: fråga om han sov och bad han ringa mig när han vakna

Antal timmar sömn inatt: Vette fan, vaknade i mellan åt

Sov du ensam: Nej, Robin sov här

Brukar du komma i tid: Oftast?

Vad tycker du om fötter: Haha, inte så att jag gillar få de upp körda i fejjat direkt :P

Vad saknar du: Vissa saker från de förflutna

Hade du en bra kväll igår: Ya, den va as chill!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe!

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23 tiden

Är du blyg? Naa inte ofta men någon gång kanske

Sysslar du med någon idrott: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ya, jag har vart med om de

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle fan pissa sen skulle jag kolla vad de första en kille igentligen tänker på när de ser en brud haha.

Är du nöjd med ditt liv: Ya aså, visst finns de folk som har de bättre än jag men det finns nog mer som har de sämra så jag borde igentligen inte klaga, även fast jag gör de ganska ofta haha!

Är du bortskämd: Ya, enligt andra men inte enligt mig själv

Vad gör du i morgon: Vet inte, försöka bli frisk, umgås med Robin  kanske?

Vad är det värsta du vet? Ensamhet!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har bara några äkta vänskap, resten är vämnner. Kan inte riktigt förklara skillanden men vänner är vänner man vet aldrig var dom befiner sig, men de som jag har en äkta vänskap med vet jag aldrig vart jag har dom.

Vad är det finaste du fått? Kärlek

En speciell dag du minns: Oj ska jag vara helt ärlig så en av de dagarna är den 22 maj, då jag träffade en person som jag har fått lära mig en massa enfarenheter av. Även om de datumet igentligen kanske va de västa, så är det samtidigt ett datum där jag träffade en person som fick mig inse hur förjävligt livet kan vara. Och att den ända personen man igentligen kan lita på är sig själv. Mm.. Vi har inte en ändaste kontakt idag, det känns jävligt bra men är ändå tacksam för det som denna person lärde mig genom sina egna misstag och av mina.

Du samlar på: Kärlek

Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Går ut med Spike, ibland kan de hända att jag ringer Sylva

När grät du senast: Förra veckan tror jag att de va?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge en stor del till min familj, sen skulle jag nu shoppa en hel del, men mycket av pengarna skulle jag nog spara på ett konto som jag kan ha när jag skaffar familj.

Vill du gifta dig: Ya det vill jag!!! Men inte Robin.. :(

Vill du ha barn: 2 söner haha, anledningen till det är att jag är väldigt överbeskyddande och skulle nog ha jäkligt svårt att släppa ut min dotter om kvällarna, jag menar, oskuld, killar som taffsar osv....

Är du musikalisk? Mja, va mer förut.

Biter du på naglarna: När jag blir nervös eller arg! Men aldrig annars!

Kommentera

Publiceras ej