Flytt på G !!

1kommentarer

Har inte uppdaterat på en evighet som ni märkt.. Håller på att flytta ifrån syrran så har inte varit hemma och där jag har varit har de tyvärr inte funnits något internet. Och tack vare flytt osv så har jag inte direkt hunnit att skriva något blogg inlägg ifrån telefonen. Sitter just nu i Norrköping, kände att jag behövde komma ifrån Finspång ett tag så drog till min foster mamma som även är en av mina bästavänner! Mys! :)

Angående flytten då så har jag pratat mycket med soc och ska på möte igen på Tisdag och då ska jag be om en akut lägenhet på nyhem hellst, hoppas verkligen dom fixar en 2:a där till mig, skulle vara gult värt!
Håll tummarna för mig nu!!! :D

Bjuder på en gammal bild som ja hitta på datan ;)

1 kommentarer

elvirajohansson

18 Apr 2011 16:04

Vackra M-J, hoppas du får lägenheten :)

Kommentera

Publiceras ej