Svar på tal

3kommentarer

Fick en kommentar som lyder så här:

Vad skulle du gjort om du fick en tjej? Snällt och skriva som du gör (skyll inte på att du VET att det blir en pojke osv, du har skrivit förr att du önskar en pojke..) Mogna mammor är glada, vilken kön det än blir!

Svar:

Fattar inte ett skit vad du snackar om, jag har varit på 3D ultraljud och sätt en snopp så ja VET att det är en kille!? Är de fel att kolla vad de blir för kön eller? Och jaa jag har sagt att ja önska mig en son innan ja visste vad de blev, men hade blivit minst lika glad om det blev en tjej. Så stick för fan!

3 kommentarer

Anonym

03 Apr 2011 12:48

Oj jag ber om ursäkt, glömde skriva min bloggadress! Hehe

Linn

05 Apr 2011 19:09

hahaha, jag har sett en snopp så jag VET att det är en kille :D skön du är! jätte fina bilder på dej och bebben <3

A

29 Apr 2011 09:26

Vill bara säga att det är h e l t normalt att önska det ena eller andra könet, det handlar inte ett skit om huruvida man älskar sitt kommande barn eller inte. Jag väntar också en pojke, men hade gärna tagit en tjej till om jag fått bestämma själv :P Klart man blir glad oavsett, men det är vanligare än vad man tror att man önskar sig det ena eller andra. Mogna kvinnor törs stå för vad de önskar :)

Kommentera

Publiceras ej