Vecka 33, Bilder! ♥

1kommentarer

Beräknat förlossnings datum: 12 Juni 2011
Barnet blev till omkring: 19 September 2010
Jag är nu i vecka: 33
Och i månad: 7
Antal graviditetsveckor och dagar: 32 veckor och 1 dagar (32+1)
Antal dagar kvar till förlossningen: 55!

Länge sen nu jag skrev något om graviditeten osv, men har inte haft så mycket att skriva. Alla rullar på som vanligt inte så mycket förändringar osv förutom att magen börjar växa som ni ser och att lilla damien börjar tjocka till sig ordentligt nu i magen! Hihi :D. Har ganska mycket för värkar och så nu.. Skit jobbigt är de! Men de säger ju bara en sak, att de är på väg snart ;). Damien är redan fixerad och har varit de i ca 3 veckor nu, underbart. Han hjärt ljud för 3 veckor sen låg på 135 och i fredags när jag var hos barnmorskan låg hjärt slagen på 140 istället:).

Jaa.. Vad mer kan jag säga? Robin och jag längtar i hjäl oss, tiden har gått jävligt fort men nu känns de som att den satnnat upp ett tag hehe, och så kommer de väll kännas tills det är dags för lill killen att komma ut :P

Har har ni 2 Bilder som togs alldeles nyss,


1 kommentarer

malin

19 Apr 2011 15:20

vilken gullig liten gravidmage du har! :)

Kommentera

Publiceras ej