Don't feel so good ..

0kommentarer


Vers 1 (Zin Kim)
Ska släppa tankarna fri, försöka andas ett tag
hur ska jag kunna ta mig framåt när du drar mig tillbax
känns som tiden ba går, men ändå dagen e samma
spegelbilden gånger 2 de klart som fan att jag ramlar

vill bara sluta mina ögon, vakna upp där vi åter
försöker lugna mina nerver hamnar snart i psykåser
springer fortare än förr vill inte kvarstå me allt
försöker bygga på nått nytt men ja står kvar på vår mark

så låter dagarna för evigt få passera
återvinner tankarna som oftas bara seglar förbi
låt den gråa himlen klarna, få min vilja att pretsera
låta kartan visa rätt så jag kan leva mitt liv

tusen tankar snurrar runt flera 100 per sekund
klart som fan att de e svårt, försöker tala helt stum
vill inte vara mer dum, de fina finns inte förevigt
börja sakta förstår att allt dehära har en mening

Reff (Filosof)
så har jag uppnått min vilja eller
tagit mig förbi
har jag hamnat på min rätta väg
eller tror du att jag upptäckt saker som otäckt
undrar vart jag finner mig det nog missär
jag kunde haft det bra nu gumman ey vart ska du
låter tiden vrida sig för allt vi haft
inne svider mera kunda ha prestera
låter allting va för du tog all min kraft

Vers 2 (Filosof)
Ska släppa tankarna fri om ändå jag ba ser på
blöder kraftigt nu i själen ifrån lagade sår
det känns dagar går om bara jag kunde me
försöka se det ljusa dagligt men då brakar det ner
får inga raka besked går lite skakigt breve
så lätt att sänkas av nån annan se hur knasigt det blev
men inga lessna miner här, de nu den bästa tiden är
att bli normal och börja om nu kan jag växa på min väg
så låter dagarna för evigt få passera
återvinner tankarna som oftas bara seglar förbi
låt den gråa himlen klarna, få min vilja att pretsera
låta kartan visa rätt så jag kan leva mitt liv
tusen tankar fuckas upp jag vill vandra fast det tuff
men det svårt att styras rätt när man andas utan luft
men det svårare att evigt finna lycka som vill stanna
men har insett har kraften och jag kan ta mig upp

Reff (Filosof)
så har jag uppnått min vilja eller
tagit mig förbi
har jag hamnat på min rätta väg
eller tror du att jag upptäckt saker som otäckt
undrar vart jag finner mig det nog missär
jag kunde haft det bra nu gumman ey vart ska du
låter tiden vrida sig för allt vi haft
inne svider mera kunda ha prestera
låter allting va för du tog all min kraft

Kommentera

Publiceras ej