V.24 - 3D ultraljud bild + Annat !

0kommentarer

Beräknat förlossnings datum: 12 Juni 2011
Barnet blev till omkring: 19 September 2010
Jag är nu i vecka: 24
Och i månad: 6
Antal graviditetsveckor och dagar: 23 veckor och 3 dagar (23+3)
Antal dagar kvar till förlossningen: 116

Jag har ju varit på 3D ultraljud och tittat på min lilla pojke som ligger i magen! Det var helt otroligt att se kan jag lova.. Men lite läskigt med, bebisen har ju som sagt inte mycket kroppsfetter osv än så det såg ut som en bebis i lera hehe. Vi betalade 1500 kr för ultraljudet och det va värt varenda krona ska jag säga er! Man kan se allt! missbildningar, kön och allt! Och som tur va så var våran lilla prins felfri :). Måste även tillägga att Robin börja gråta när vi fick reda på att det va en kille! Så gulligt! Det va ju som sagt en kille vi ville ha helst :).



Graviditeten är som sagt helt underbar just nu, magen växer så det knakar och Damien sparkar som bara tusan där inne i magen :). Det jobbiga med graviditeten just nu är väl när han sparkar på kissblåsan, det är ganska så obehagligt, och man blir panik kissnödig för en sekund haha. Något mer som är vädigt jobbigt nu är väl när man sitter och äter... Magen blir så hård och stor eller vad man ska säga så det blir nästan jobbigt att andas när man sitter upp så då måste ja lägga mig ner lite haha :). annars är allt bara så underbart det kan bli! :)



Har fått massa nya grejer till lill killen med :).
Detta fick vi av Robins mormor :


Och det här är en dress jag bla. fick av Jessica och Johan:


Kommentera

Publiceras ej