Krångel med magen.

1kommentarer

Ursäkta den dålig uppdateringen men har haft otroligt mycket att göra. Massor av möten.
För de första så har magen krånglat med massor så har fått ringa runt som en dåre till Kvinno kliniken osv. Sen så är de skolan som krånglar och sen måste ja skrivas över till Finspång nu och massor så har inte haft tid att ta någon lugn och ro för att blogga. Men de kommer snart bli bättre. Nu har ja även massa möten som väntar på mig.

Torsdag: skolan
Fredag: Norrköpings sjukhus
Tisdag: ultraljudet.

Men just nu gör jag inte så mycket har varit hos barnborskan tidigare idag osv. för undersökning pga av magen osv. Men de gick okej sen så fick ja en tid till Sjukhuset för undersökning. Kan inte förklara vad de gäller eftersom ja själv inte vet om de är något som är fel eller så men det är inte något fel på bebisen utan på min kropp, men däremot kan barnet påvärkas av det, så det är därför jag måste titta upp de osv.

1 kommentarer

aminda

12 Jan 2011 23:30

asså shitt,kolla just igenom hela din blogg, jag har läst den ända sen du började typ.. helvette vilken förändrig inte bara på utseenedet och sådär, utan sättet du skriver, saker du gör, hur du hanterar problemen och samt anndra i din omgivning.

du är stark.

ta hand omdig och bebisen nu.

keep upp the good work!

Kommentera

Publiceras ej