Personligt inlägg.

0kommentarer

Sitter hemma i Norrköping, har tänkt att stanna här ett tag typ till Söndag kanske?
Har nyss pratat med syrran och Robin i en varsin telefon haha. Så nu är Robin påväg hem till mig i Finspång medans jag sitter här i Norrköping, känns ganska förjävligt men så är det. Önskar jag fick va med honom nu.. Det har strulat som fan dom senaste dagarna men i natt har vi löst verkligen allt. Nya problem kommer dyka upp det vet jag men tror vi är starka nog efter den här gången att ta oss i genom det. Han ska tillbaks till Folåsa i morgon och nu kommer vi inte få ses på över en vecka känns helt kasst om jag ska vara ärlig men ska försöka hinna möta han i resecentrum i morgon innan han kliver på pendeln.

Robin ska ringa när han är hemma hos mig sen och säga godnatt osv. Har inte kunnat sova pga av allt som hänt osv. Men nu känns det som att jag kan pusta ut och sova och som sagt ska till stan i morgon och shoppa så måste vara pigg! Så ja tänker gå o lägga mig i sängen nu sen så ringer baby och säger godnatt. UNDERBART!

Älskar dig Robin Regnstrand!

Kommentera

Publiceras ej