Svar till Aminda

0kommentarer

Har varit på möte i skolan, det gick väl sådär eftersom jag inte blir inskreven förns jag är folkbordförd i finspångs komun.. Och sånt tar ju ca 3 veckor så blir ju inga pengar denna månad antadligen! Fan va sur jag blir!

Sitter nu med syrran framför tv, väntar på att "våra bästa år" ska ta slut så jag kan få spela lite guitar hero! Robin säger att han ska klå upp mig  Sarah idag när han kommer hem i helgen men icke! Det ska han inte! ;)
Har faktist börjat smått på HARD! Wiiiihuuu!! :D

Svar till Aminda;
Jaa jag håller verkligen med dig.. Brukar ibland kolla igenom hela min blogg osv och ser verkligen har jag har förändrats. Och den största förändringen måste vara från sommaren-10 till nu, en total förändring!
Tack så mycket, det ska jag göra (ta hand om mig o bebisen). Fortsätt läs o kommentera gära mer :)

Och till resten dela gärna med er av åsiker osv det är kul att läsa :)

Kommentera

Publiceras ej