Tjotjo sitter i sabinas bil och väntar på ...

2kommentarer

Tjotjo sitter i sabinas bil och väntar på henne. Hon är nämligen iväg och pratar med en person. Jag har just nu grovt tråkigt så tyckte de blev passande att skriva ett blogg inlägg ifrån mobilen. Så vad händer en lördag som denna? Själv kan jag säga att de fan inte händer mycket. Har varit med sabina hela dagen ute hos kalle och joel med småland. Sen har vi bara glidit omkring lite så där i finspång. Tror de blir att dra oss mot ljusfall snart igen. Saknar min älskade robin, allt hade varit mycket roligare och mysigare om han va här.. Ja allt hade varit bättre på alla sätt och vis... Men nu ska jag dra mig. Hörs senare kanske? Pözzz! :-)

2 kommentarer

Kimberly

30 Jan 2011 17:20

Nu vill vi se magbild!!!

Pega

04 Feb 2011 09:10

Gud vilken gullig mage du har fått linnea: Önskar dig all lycka

Kommentera

Publiceras ej