Mitt 2010 !

0kommentarer

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev av med en stor del av hjärtat, klippte av mig håret, skaffa mig en svensk kille, blev gravid osv.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Spike..

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Ne inget speciellt datum men kommer minnas sommaren väl för det hände otroligt mycket!

Tex; fick spike men blev även av med honom och sen fick jag ju rea på att jag va gravid.

Vad var din största framgång 2010?
Mognaden måste ja säga. Har mognat mycket under sommaren!

Största misstaget?
Ja ser inte mina misstag negativt ser dom mer på ett lärorikt sätt så ångrar inget.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha, bränskador på hela vänster benet efter avgasröret på Semirs motorcyckel, och sjuk

har jag med varit men "man ska inte klaga" ;)


Bästa köpet?
Måste vara de 1300 spen ja spenderade på min 18 års dag på krogen! haha! :D


Vad spenderade du mest pengar på?
Alcohol och annat.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mycket som gjorde mig glad den sommaren!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
låtar: bloody tears, build me up, my block, space bound, trollkarlen lurifix, bluberry yum yum

my love, patience, ready or not, fu-gee-la, billionire osv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsenare har jag aldrig varit i mitt liv, men gjorde saker som fick mig gladare. Men bakom

de glad gömmde sig den stora olyckan.


Vad önskar du att du gjort mer?
Tänk mer på mitt själv mående.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Allt ja istorsätt gjorde i sommras haha..

Hur tillbringade du julen?
Jag och robin var hemma hos mig och firade jul sen drog vem hem till brorsan.

Blev du kär i år?
Ja det blev jag.

Favoritprogram på TV?

Ser ju aldrig på tv, men topmodel om något.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
STAKT JA!


Bästa boken du läste i år?
Tror inte ja läst något?

Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning.

Något du önskade dig och fick?
Spike.

Något du önskade dig men inte fick?
Behålla Spike.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ne de tror jag inte

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm.. personen som man inte riktigt förstod, den hemliga jäveln.

Vad fick dig att må bra?
I första hand så va det Spike. sen va de väl robin o graviditeten och allt!

Vilken kändis var du mest sugen på?
"den som vågar drömma blir blåst" ;)

Vem saknade du?
En äklig jävla horunge! saknade kärlek från flera olika håll om man säger så.

De bästa nya människorna du träffade?
Robin! Sara Nordström och resten av finspångs folket jag lärt känna nu 2010! <3

Kommentera

Publiceras ej