Beräknat datum !!

2kommentarer

Jahopp. Idag ska min son enligt beräknat datum titta fram, änså länge står de rätt stilla men vi har ju hela dagen på oss eftersom klockan bara är 01.23 just nu ;). Carro och jag va ute förut mellan 21-22 och gick en promenad med hundarna för att förhoppningsvis kunna sätta igång något där inne.. Får se hur det blir med den saken haha.

Aya, den här dagen ska gå till att göra massa saker, allt möjligt, städa? gå? springa? upp & ner för trapperna? putsa fönster? Och kanske lite gymnastik där med ;) Hahaha...
Yaya, Babe är ute på krogen men ja tänker inte vänta på han inte, ja ska upp och ta en cigg nu sen ska jag sätta på någon bra film och mysa ner mig här i sängen. Och jävlar om den stollen väcker mig när jag sover ;).
Söt bild på "lila" Zinga :)

2 kommentarer

beatrice

12 Jun 2011 12:31

men vafan. hur i helvete kan du röka när du väntar barn? vet du hur skadligt det är för barnet? du och barnet är ett, det jävla giftet du suger i dig påverkar barnet något enormt. blod- och syretillförsel till livmodern minskar drastiskt av nikotinet och kolmonoxidet, vilket kan ge barnet hjärnskador. du utsätter alltså barnet för risken att bli utvecklingsstört för att du är så jävla självisk och inte slutar röka under graviditeten. fyfan. så jävla vidrigt att det inte är sant.

Amelia.

12 Jun 2011 22:50

jag hoppas verkligen allt går bra gumman, tänker på dig! håller tummarna :) <3

Kommentera

Publiceras ej