Frågor!

1kommentarer

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: beige
färg 2: svart
färg 3: corall (stavning?)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Nej.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Va på "Otten" med dom bästa!
Vilken tid vaknade du idag: Till & från.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Va hemma hos Robin.
Någonting som du längtar till: Längtar tills jag får upp min son på min bröst!
Senaste gången du träffade din pappa: Hm.. 1-2 månader sen kanske?
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hm.. Bli rikare ;)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Långt eller kort: Beror på vad :D
Vad gillar du gällande dig själv: Jag är rättvis :)

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig blivit de.
Piercing: Öronen (om de räknas), annars e de näsan.
Tatuering: Har ingen.
Bästa vän: Bettan & Sandra.
Sport: Dans.
Husdjur: Katt.
Vaccination du minns: Kommer inte ihåg xD
Förälskelse: Pass

Alkohol du drack: 80% vodka, 20% Vin typ haha.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Beroende situation.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Spontan.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

1 kommentarer

Lea

23 Jun 2011 14:04

Grattis till bebisen! :))

Kommentera

Publiceras ej