HAPPY FACE !

0kommentarer

Sitter hemma hos Robins mamma där vi bor för tillfälligt, gör inte så mycket mer än att checka facebook och väntar på syrran och Guzz som ska komma hit på besök och snacka lite skit :).
Dom senaste dagarna har väl inte hänt så mycket, min kära karl har tryck i mig massa godis, chips och allt vad det nu är och ikväll har han köpt hem kräfftor till mig, MUMS! Såå jaaa... dom här dagarna har gått till att bli mer fet än vad jag redan är om man säger så ;).
kän även säga att ja har inga symptom på att någon bebis ifrån magen vill komma ut än haha.. En envis grabb jag har där inne! I förr går va jag och carro på promenad med hundarna, vi gick en bra bit! Och igår sprang jag upp och ner för trapprona vid min lägenhet på Nyhem. så vad ska jag hitta på Idag? Springa av mig lite med Guzz kanske? ;)
Robin och jag höll på att tjuta av garv när vi hitta den här bilden på datan!!! HAHA :D

Kommentera

Publiceras ej