One way, Or another

0kommentarer

Måste bara säga att mina dagar är så tråkiga, dom går så sakta, har massa att göra men känns som om jag inte hinner med ett skit! Blir galen på dehär snart.. Och att jag har gått över tiden med Damien känns ju inte bättre!
Idag drog jag iallafall upp till syrran för att hämta massa papper om lägenheten och sen forlossnings väskan osv, blev även bjuden på kaffe och mat. Helt otroligt vad man saknar syrran, barnen och Guzz när man inte träffat dem på typ en vecka, annars e dom alla bara "pain in the as" nerråå Haha.
Nu är man hemma hos Carro igen iaf, Robin sitter och spelar exakt som han gjort hela dagen sen han vakna haha.. Så aa jag sitter nere i källaren vid en annan data och nördar fb istället. Funderar även på att vika alla mina kläder lite fint sådär, men får se hur de blir med de för de kommer inte göra någon skillnad i dehär rummet haha...
Bild på mig och Jody <3

Kommentera

Publiceras ej