Räddningen!

0kommentarer

Efter en lång och seg dag så va det jävligt underbart av mina älsklingar Alex och Nina att komma hem till mig och hålla mig lite sällskap i ensamheten haha. Alex satte igång och gjorde mat till hela familjen direkt och sen blev de bof middag vettni ;). Sen blev de massa skit snack på balkan och sen drog vi oss ner till Centrum med ungarna.

satt väl där nere med de lilla folket som va där typ från 9 till 11 någon gång.
Va rätt mysigt tills myggorna satte igång! Och juste! Min favorit Angelica kom sen med sina boys,
Fett nice att träffa min söta sysling! :)

Nu har iaf ungarna dykit i säng och jag sitter just nu i ett bad, ska ta en pause från badandet och göra mig något i köket för börjar bli feting hungrig haha! FETTO - SYNDROM !! :D

Här har ni bild på töjningen med ;)

Kommentera

Publiceras ej