Sömn lösa nätter..

1kommentarer


Klockan är 07.24 och jag har fortfarande inte somnat?
Seriöst vad är de för fel?, igår natt sov jag inte alls bra heller, kom hem sent och vakna rätt skapligt ändå. Och idag har jag varit ute i solen hela dagen plus att jag va ute med massa folk till kl 02.00 och då drog jag hem och jag har liksom försökt att sova ända sen dess, jag har ätit, tagit 2 bad, sätt på film, lyssnat på musik och vridit och vänt här i sängen men lyckas ta mig fan aldrig sova!? Någon som har tips eller kan tänka sig vad det e ??

Kvällen blev iaf grymt lyckad! Så det är inte direkt något jag ligger och oroar mig över?
Aya får se när jag kommer bli trött då.. De västa är att jag fan ska va barnvakt i dag/natt med..

1 kommentarer

Anonym

05 Jun 2011 09:48

Du kanske sover dåligt för att bebis kommer snart. Jag sov skitdåligt sista veckan.

Kommentera

Publiceras ej