Svar till "beatrice"

2kommentarer

Nu är de så här va att du överdriver ganska mycket, min barnmorska har gjort mycket klart för mig vad som är farligt och inte farligt. De ända som kan hända är att barnet blir litet eller så kan rökning under graviditet framkalla allergier på barnet. Men nu är det ju så att min bebis väger exakt som han ska, och jag har även vart på 3D ultraljud och kollat så allt är väl med min prins i magen och allt är precis perfekt med (hjärnan) och ALLT anant. Och hade jag kunnat sluta så hade jag gjort de fattar du väl. Och en sista sak! Kommer älska mitt barn precis lika mycket hur han än "skulle bli". Så behåll dina vidiriga kommentarer för dig själv, de här e min blogg, min graviditet och ja tror fan en barnmorska och min doktor kan skapligt mer än vad du sitter o läser på internet eller va fan nu du hört allt detta.
sluta kommentera min blogg bara  :)

2 kommentarer

Pega

13 Jun 2011 16:10

haha folk är roliga..SÅ MÅNGA SOM RÖKER och barnet klarat sig så jävla bra,så många som knarkar till och med barnet överlever och funkar skitbra,nu menar jag inte man ska knarka då,men jag menar det är mycket snack..Plus barnmorskan vet bättre än oss alla som sitter och läser och diskuterar..

KRAM PÅ DIG LINNEA,lycka till nu gumman

Anonym

14 Jun 2011 13:15

asså hahah fuck off beatrice, visst skulle jag sluta om jag var gravid, men det är väl för helvete upp till var och en. knip käft istället fittunge så blire mkt bättre..det är linneas barn,tror hon sköter detdär bättre själv!

Kommentera

Publiceras ej