BRYTER IHOP!

2kommentarer

Herregud, jag har panik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tårarna bara rinner ner nu för att jag har så jävla ont!
Jag fick lite ont i ryggen så la mig i ett bad och det blev bara milljoner gånger värre! Plus att jag fick som halsbränna eller något, de vart svårare att andas. Tog mig en kvart eller något för att ta mig ur badkaret och nu ligger jag är i sängen och dööööööööör av smärta!!! Behöver någon som kan ta hand om mig nu känner jag! Seriöst de funkar inte, de gör så jävla ont.. va fan ska man göra??????????? :(:(:(:(:(:(:(

2 kommentarer

Anonym

19 Mar 2011 02:02

Om du har en värmekudde som man kan värma i micron så kan det lindra smärtan lite.

Kimberly

19 Mar 2011 10:47

Känner igen mig... Har ständig smärta i ryggen och revbenen att man gråter!! Hoppas det är bättre nu iallafall gumman? Usch.. Kram

Kommentera

Publiceras ej