Dagen!

0kommentarer

Blev att gå upp tidigt idag. Syrran väckte mig kl 07.00 och så satte vi oss med kaffe och cigg, sen gick vi ut med Guzzen och lämnade Jordan på dagis. Sen drog vi oss hemmåt igen och började städa. Det tog oss hela förmiddagen om jag ska vara ärlig, det va inte direkt lite att städa..

Sen skulle vi egentligen ha dragit oss ner till banken och till Beska för att skriva in mig där men det blev inget av, vi ska ta det i morgon bitti innan Sarah drar på jobb intervju istället. Så det blir bra i allafall :).

Bea kom på besök från Söder tälje idag med, så nu har barnen, jag, Sarah och Bea nyss ätit Taccos, fett gott måste jag säga, så nu är även magen nöjd och belåten haha. Dagen har varit helt perfekt! Men såklart va en viss person tvungen att förstöra den såklart, lyckades väl ganska bra med det med? Men men hoppas man får sova något i natt i allafall.

Igår blev de ju inte mycket sömn iaf, låg och camade med Kim typ hela natten haha.
Bjuder på en gammal bild på mig, Sirri & Kim:)

Kommentera

Publiceras ej