Färgat håret!

1kommentarer

Dagen blev spenderad tillsammans med Ida, blev en fika först sen följde jag med henne till frisösen när hon klippte sig och hon vart dyng snygg ihåret kan jag lova! :D. Hennes nya frisys insperera mig till att skita i löshåret och klippa mig en ny snygg frilla iatället! Men jag få se hur det blir, jag är som sagt fett sugen på lös håret och då får det nog som Vicky sa att jag ska skaffa "klipps" :) Men idag blev de att färga håret iallafall, svart sjävlklart ;)

Nu är jag iallafall hemma, ska snart hoppa in i ett varm bad och mujka upp kroppen lite så jag kan sova i natt! Blev ju inte mycket sömn den här natten så hoppas på en bra sömn nu! Håll tummarna för mig! :)

Slänger ut 2 nyatagna bilder på spike som Semirs lillebror har tagit, gud spike är så fiiin!!!
Saknar mitt älskade hjärta!

1 kommentarer

IDA

16 Mar 2011 22:43

as trevligt :D:D

Kommentera

Publiceras ej