I will not make the same mistakes that you did!

1kommentarer

Någon gång får man nog och det va exakt vad jag fick idag. Nu får de vara bra med allt detta, visst finns mycket fina stunder men tro mig när jag säger det, det finns mer dåliga minnen än fina. Jag har bestämmt mig nu! Nu är de by bye., caputt.

Allt gjorde allt så mycket lättare när jag fick reda på att du ljög, för nu kan jag se hela dig som en fet stor lögn, och hur ska man kunna saknar och älska en lögn? Går inte. Det jag älskade finns inte någonstans i dig så det är inte dig ja kommer sakna. Och de ja kanske kommer "sakna" finns inte så jag har inte längre något att sakna ;).

Tråkigt bara att du väljer att utsätta Damien för detta enbart bara för att jag inte längre vill leva med dig.
Men jag vet att jag och Damien kommer klara oss finemang villket som. :).



1 kommentarer

vicky

13 Mar 2011 13:09

Du kommer klara det skit bra ! <3

Kommentera

Publiceras ej