Svar på fråge-stunden !!

3kommentarer

Måste säga att jag tycker de fett tråkigt att alla nästan kommenterat anonymt!
Men här kommer svaren, hoppas ni blir nöjda.

Anonym frågar:
varför röker du om du är gravid?

Svar:
Irriterande fråga om jag ska va ärlig! Självklart röker jag inte för nöjetsskull eller typ för att de nyttigt eller något sådant utan för att jag är beroende och inte kan sluta! Jag har försökt men tyvärr så gör det inte.

Anonym frågar:
har du någon kille?

Svar:
De tog slut mellan mig och min kille ett tag men nu är vi tillsammans igen.

Amanda frågar:
Var bor du?
Hur reagerade du när du fick veta att du var gravid?
Hur reagerade din kille när han fick veta det?
När är du beräknad att föda?
Vilken är den största skillnaden nu från innan du var gravid?
Är du hungrig ofta?
Är du 100% att de är en pojke?
Om du får en flicka, vad ska hon heta?

Svar:

1. Jag bor i Finspång som ligger ungefär 3 mil utanför Norrköping
2. Jag blev överlycklig men samtidigt blev jag faktist väldigt rädd.
3. Han blev över lycklig och fann knappt några ord.
4. 12 Juni är de beräknat.
5. Svår fråga, måste nog säga allt.
6. Japp riktigt ofta.
7. Japp vi fick tydliga svar när vi va på 3D ultraljud, man fick se en liten snopp så ja jag är 100!
8. Inte tänkt ut något tjej namn eftersom vi vet att det är en pojke.

Anonym frågar:
Skulle du bo vilja tillsammans med barnets pappa?
har du några mer syskon en din syster?
vill du ha mer barn efter detta?
ångrar du att blivit gravid med just denna kille?
kommer du sakna att va tonåring?
om du skulle flytta, vart skulle du helst bo då?

Svar:

1. Absolut så länge vi är tillsammans iallafall.
2. Yes vi är 6 syskon och sen har jag 7 foster syskon
3. Kanske, om jag vill de så vill jag iallfall vänta 2-3 år.
4. Nej det gör jag inte.
5. Nej, och livet tar inte slut bara för att man har ett barn
6. Ingen aning, Örebro tror jag men i såfall är de för att plugga

Anonym frågar:
1. hur ska du kunna försörja barnet?
2. kommer du leva på soc?
3. vart ska du och barnet bo?
4. vad säger din familj om att du ska ha barn?
5. har du någon utbildning?
6. vet du riskerna du utsätter ditt barn för när du röker? :S

Svar:

1. Till en början blir det Soc sen ska jag plugga sedan jobba.
2. Ye till en början får de bli så.
3. Ibörjan kommer jag nog bo hos min syster.
4. Dom är väldigt glada för min skull.
5. Nej.
6. Ja eftersom jag är gravid så går jag på möten som kallas Barnmorske-möten om du inte visste de? Hon informerar mig mycket väl vad som är bra och inte bra plus att jag är inte utveckligstörd lilla du jag vet mycket väl att rökning inte är bra och du behöver inte tro att en person som dig ska sitta och läxa upp mig vad som är fel och inte fel. Nu röker jag och kan inte sluta punkt slut.

Elin frågar:
ska du bo kvar hos sarah sen när bebis kommer ?:)<3

Svar:
Japp vi har planerat att jag ska bo där i början i allfall :)

Hoppas ni blev nöjda med svaren!
Godnatt!

3 kommentarer

Anonym

28 Mar 2011 10:03

vicky

28 Mar 2011 12:10

hann inte se att du hade frågestund =(

Anonym

29 Mar 2011 22:32

Vad skulle du gjort om du fick en tjej? Snällt och skriva som du gör (skyll inte på att du VET att det blir en pojke osv, du har skrivit förr att du önskar en pojke..) Mogna mammor är glada, vilken kön det än blir!

Kommentera

Publiceras ej