Svar på tal!

0kommentarer

Tänkte svara på en kommentar som denna:

Till och börja med så vill jag göra klart för dig att denna kille som jag skrev om är en vän till mig, har inte tänkt något speciellt eller så än med denna kille utan han är bara intressant att lära känna!
Och när du säger "gåvidare"? Jag har aldrig påstått att jag inte älskar killen jag ska bilda familj med! Däremot så är det så att jag och pappan fungerar inte som ett par, så varför ska jag ligga och sörja över något som varken han och jag inte vill ha som tex bråk? Men som sagt, tar de igen kortfattat. Killen ja skrev om e jag bara vän med, vi flöratar inte eller något. Och ja har som sagt aldrig påstått att jag "glömmt" pappan till mitt barn.

så sluta förhasta er om allt vafan, de skit irriterande!
man får ju inte ens prata med motsatta könet utan att folk tror att man är kär osv!..


Kommentera

Publiceras ej