Tål nog inte MJÖLK ..

2kommentarer

Ligger i ett bad och gråter snart för att jag mår så dåligt, tror inte jag tål mjölk.. De som är de bästa att dricka till frukåsten maten osv! :(. Usch hatar de här! Jag kan lixom dricka kaffe med mjölk och typ äta saker som är mjölk produkter i osv, men inte ren mjölk, de går bara inte! Spyr och har mig och de värsta är att jag fan aldrig lär mig!

Aya, ska försöka ta de kraffterna ja har och ringa upp soc om försörjnings stöd.
Sen blir de sängen och jag tänker inte vakna förns jag mår bra igen!

2 kommentarer

carro

17 Mar 2011 12:01

jag har samma problem, om du köper laktosfri mjölk kanske de går bättre :)

kram

Viktor R

09 Mar 2013 11:35

Ett tips! http://gluten-celiaki.blogspot.se/2013/01/den-processade-mjolken-och-sjukdomar.html

Kommentera

Publiceras ej