42 frågor om min pojkvän!

0kommentarer

1. Vad heter han? Robin Regnstrand


2. Hur gammal är han?
18, fyller 19 i sommar


3. När träffades ni sist? I måndags


4. Vad har han för hårfärg? Mörkblond/brunt?


5. Brukar han färga håret? Har har gjort, men jag har förbjudit honom ;)


6. Vilka färger har han haft? Blondt & hans naturliga hårfärg (i allfall under de 8 månader vi har varit tillsammans)


7.Vad har han för parfym? Backham


8. Är han galen? Tro mig han är galen på alla sätt, alltid galen! :)


9. Vad är erat bästa minne? Alla hjärtans dag.. Åh gud  trodde aldrig jag skulle få uppleva något så romantiskt som han gjorde för min skull, helt sjukt! Kommer aldrig glömma!


10. Har ni många minnen ihop? Ja, sjukt många!


11. Vart bor han? På behandlings hem (Linköping). Men min bejb kommer hem snart!


12. Har ni varit utomlands tillsammans? Ne men de ska nog bli av :)


13. Är du avundsjuk på honom? Nej haha?


14. Vad heter hans syskon? PRIVAT!

15. När träffades ni första gången? Någon gång på vintern 2009 :)


16. Hur träffades ni? Gemensamna vänner :)


17. Vad går han i för sporter? Inget nu längre, men han höll på mycket med sport förut.


18. Vad gör han på helgerna? Kommer hem, umgås med mig, familj och vänner


19. Gör efter skolan/ jobbet ? går varken i skolan eller har något jobb som sagt.


20. Har ni haft sex? Ja eftersom vi v'ntar barn så kan jag inte ljuga ;)


21. Har ni pussats? Jaa, klart :)


22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja, vi påminner varann om det varje dag <3


23. Har han fräknar? Nej


24. Har ni kollat på film någon gång? Yes, vi brukar ha våra film mys dagar/kvällar!


25. Har ni bråkat någon gång? Dum fråga, vill inte ens svara på den..


26. Har ni sovit i samma säng? Ja, vi har svårt att sova utan varann


27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja det har vi,


28. Har du sett honom gråta? Ja ...


29. Vad gjorde du då? Torkar hans tårar,  berättar hur mycket jag älskar honom och håller om honom tills han slutat..


30. Har du sett honom vara riktigt arg? Ja.


31. Har han sett dig gråta? Ja det har han


32. Vad ska ni göra i sommar? Ha barn :)


33. Har han svikit dig någon gång? Han har svikit lika mycket som han blivit sviken..


34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja, varje dag han inte är med mig (då han är på folåsa)


35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Tänker inte tänka tanken.


36. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? You never know


37. Älskar du honom? Ja, absolut, över hela mitt hjärta.


38. Vad är det bästa med honom? de mesta!


39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? PRIVAT


40. Skulle du ge honom pengar om du vann 100 miljoner? vi skulle nog spendera pengarna i hop.


41. Hur ser hans klädstil ut? sexigt! ;)


42. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? Haha, de behöver han inte, ja vet redan hans svar på alla frågor och han vet igentligen alla mina svar men gjorde de för eran skull och för lite tidsfördriv :)


Kommentera

Publiceras ej