v.27 - Bilder

1kommentarer

Beräknat förlossnings datum: 12 Juni 2011
Barnet blev till omkring: 19 September 2010
Jag är nu i vecka: 27
Och i månad: 6
Antal graviditetsveckor och dagar: 26 veckor och 2 dagar (26+2)
Antal dagar kvar till förlossningen: 96

Graviditeten rullar på som den ska, inte mycket skillnad sen sist jag skrev.. Damien sparkar hårdare och börjar nu med spraka uppåt mot revbenen mer, men han glider runt inne i magen lite som han vill ;). Han är en riktig natt bebis, vaknar oftast lagom till jag ska sova, och lever loppan medans jag sova (bevis är Robin). Haha, robin hade legat och kännt på magen medans jag sov och han va helt förstörd när jag vaknade och sa att Damien aldrig sparkat så hårt och så mycket någonsin! :). Robin brukar även pratat mycket med lilla Damien i magen, mest när jag sover ;).

Bilder som blev tagna igår ;


1 kommentarer

vicky

09 Mar 2011 11:53

Beebiiiis <3

Kommentera

Publiceras ej