Dags att tagga ner kanske !

8kommentarer

Asså de är ett jävla snack om de här med namnen, att min son ska heta Damien och att Kimberlys ny födda son heter Damian. Seriöst ingen mer än jag och Kimberly har något att säga om den saken! För de första så vet INGEN mer än vi 2 vad som e "den rätta historian" bakom de där med namnen, för ingen av er alla små tjatter fittor va där och hörde. (beklagar språket men blir så äckligt förbannad av de här!). Ni kan hört mig säga något om saken eller ni kan hört Kimberly säga något om saken men hur i helvete vet ni vad som e sant och inte sant?! Så sluta lägga er i förfan, ni beter er som fucking små snorungar och Kimberly får rätta mig om ja har fel men tror vi båda har viktigare saker för oss än att sitta och giddra om detta. Jag ska bli mamma väldigt snart och Kimberly är redan mamma så varför ska folk giddra och älta i de där när Kimberlys och mitt "tjaffs/bråk?" redan är nedlagt?!

Ja jag hade namnet "Lennox" innan jag och Robin ens prata om barn för Robin har aldrig någonsin gillat de namnet. Och det va Robin som kom på namnet Damien. Och när jag och Kimberly för många månader sen satt och diskutera namn på våra bebisar nämnde jag namnet Damien och hon namnet Damian, skiter fullstänndigt i vem som sa de först eller inte för båda har bestämt sig inte sant? Och detta är väl mitt och Kimberlys dilemma inte erat förihelvete. Så lägg ner förfan! Kiimberly och jag har valt att inte bråka eller prata mer om detta så varför ska ni?! Visst Kimberly kanske sitter och säger saker till hennes vänner och jag till mina men hur fan vet ni vad som e sant eller inte?! Sheit gå och lägg er!

Och du Adelina tycker du e riktigt skrattretande, sitta och giddra över datan på min blogg när både du och jag vet att du aldrig ens skulle våga öppna käften ensam, öga mot öga. Så lägg ner gumman blir bara lack. Så sluta skriv dina töntiga kommentarer och kontakta mig på face eller något om du har något att säga mig, så kan vi mötas upp i norrköping och snacka som vuxna människor. Så istället för att "svara" över bloggen eller något sånt så kan du skriva till mig på facebook, Linnea Zerdo heter jag där, så kan vi besämma vart vi 2 ska ses så kan du få de du vill ha sagt till mig.

Så sheit ge er förfan, om jag och Kimberly inte ens pratar om de så varför ska annat folk lägga dig i?





8 kommentarer

Anonym

26 May 2011 08:34

Men snälla du. Vilka töntiga inlägg du skriver när du är vuxen och SNART mamma? Jag får ha en åsikt, det får alla utan att du ska få damp och vilja slå ner alla. "Kommer slå sönder dig" blablabla. Sådär höll man på när man var 14 15 år. Jag tycker som jag tycker, och det får du acceptera! Visst vi kan ses, men snacka inte skit om att jag inte vågar öppna käften. Jag HATAR tjafs och bråk, så jävla omoget men vill du vara sån så visst men tänk på att du snart är en mamma din tönt. Väx upp fan. Och tyck vad du vill om mig eller min kropp som du så fint skrev till mig på bloggisen, jag är nöjd med både min kropp och mitt utseende! Adjöööö

nina

26 May 2011 16:18

du hatar tjaffs o bråk? va fan startar du ett jävla bråk/tjaffs för om du hatar det? o om du till o med vet att du startar det med nån som har lätt för o flippa då kan jag inte göra något annat än att kalla dig dum i huvet. lätt o starta bråk med en gravid brud, men du har kanske inte tänkt att de finns folk som smutsar ner sina händer för hennes skull? och snälla du, skriv inte ut att du är nöjd över ditt utseende o din kropp, folk kan se vad du skriver och börja skratta, idiot!

Anonym

26 May 2011 18:19

Nina: Jag startade aldrig något "tjafs" utan jag skrev min åsikt bara, om hon flippar är det inte mitt problem. Man brukar oftast flippa om en person har rätt. Och jo jag är nöjd med mitt utseende faktiskt hihi :) ska inte skriva här mer nu, har redan sagt mitt!

. єℓνιяα

26 May 2011 23:55

Så onödigt, det är DU & Robin som bestämmer om eran son's namn, Linnea. Ingen annan!

Sandra

27 May 2011 15:52

Visste inte att det var ensamrätt på namn ;) Linnea skit i allt tjaffs runt omkring och fokusera på dig och din familj istället.. För det är dom som är viktigast!

s

27 May 2011 22:38

Adelina, lägg ner för i helvete. vad har du ens med saken o göra? hon har aldrig ens nämnt att slå dig, du snackar ju förfan bara skit. gå o va nöjd med ditt utseende någon annan jävla stans och ge fan i linnea.

Anonym

28 May 2011 18:11

"S": Hon kommenterade min blogg att hon ska slå mig, så nej jag snackar inte skit. Har tusen konversationer hemma där hon hotat att slå mig men har aldrig gjort.

s

30 May 2011 17:08

hon nämnde inget av det nu, jag tror det är mycket snack och lite verkstad från din sida. Ge dig bara förfan och låt henne vara, du har ingenting med henne och hennes son o göra. så håll bara käften förfan och väx upp

Kommentera

Publiceras ej