Åsikt - Min son !

0kommentarer

Min son är de dyrbaraste här i världen, han är allt av de bästa och så jävla mycket mer. Min son för mig är mitt hjärta alltså min livlina. En dag som max kan jag va bort från honom, och bara på en dag så kan jag knappt släppa han ur tankarna, vad han gör, vad han äter, hur mycket han äter, om han sovit som han ska osv.

Men tex som nu när jag ligger i 39 grader feber som jag gjort i 4 dagar nu skulle de va skönt med lite hjälp, kanske en sov morgon eller aa en ledig dag där jag bara kan få ligga i sängen och vara sjuk. Hur ska jag kunna bli frisk om jag aldrig lyckas vila ut ordentliget? Och jag kan även smitta min son med den här influensan..

Men ja, får man någon hjälp? Ne.. Förstår inte att den andra närmsta anhöriga bara kan skita i allt sådär o låta de gå veckor innan personen träffar damien igen.. Undrar på riktigt om han har samma känslor som mig för damien? Usch detta gör mig så förbannad så va tvungen att skriva om det.. Förstår inte hur man kan klara sig utan sitt barn så länge! Önskar de sker en förändrig och att min son får en lika bra relation med sin pappa som med mig.

Måste tillägga att idag fick min fina sin andra tan också :D *stolt mamma*

Kommentera

Publiceras ej