Åsikt - dumma brudar

1kommentarer

På riktigt nu asså, vad är det för fucking fel på vissa människor.. Okej att ingen e perfekt men äligt det här är katastrof. Kan ju börja med å säga att det här bråket på min blogg är bara en en liten tjej som inte verkar har något vettigare för sig än att sitta o dryga på någon annans blogg, har kollt hennes ip. tydligen ganska känd för att va stor i käften när hon kommenterar anndras bloggar, det roliga i dehär e ju att den här lilla, lilla flickan inte ens kan gå ut med sitt fullständiga namn. Jag ber tom. henneatt kontakta mig privat på facebook men inte ens det kan den här lilla flickan.

Det som verkligen får mig irriterad fast ändå full i skratt är att, när hon sitter o skriver sina patetiska kommentarer, men har inte ens en jävla aning om vad hon snackar om tydligen.

Yya, de ja ville säga är att om man nu ska sitta o va stor i käften o prata om saker man inte har en aning om så kanske man iaf kan stå för vem man är oxå men aa så e de om man e en rädd liten, lite flicka =)

för övrig så skulle det inte heller förvåna mig om det är robins ex själv som sitter o snackar om sig själv som en tredje person men såatte de e ju en annan story ;)

1 kommentarer

Emma

09 Apr 2013 18:42

snygg bild babe!

Kommentera

Publiceras ej