blablabla :)

0kommentarer

 
 
Asså det du verkar ha svårt att fatta e att ja skiter fullstänigt i henne, o ja skiter i va robin håller på med, jag vet att han träffar en annan brud, sen om han träffar sitt ex oxå de e deras drama och inte mitt.de ända ja står vid är att hans ex inte ska träffa min son, sen får dom träffas hur mycket dom vill, de har ja även informerat robin om för ett jäääävla bra tag sen jo hon e inte normal, om du kanske visstva försaker hon gjort osv så hade du nog med reagerat. skriv till mig på fb ist, så ja kan få se vem ja fucking snackar med. orkar inte ta allt på bloggen, känner inte för att hänga ut andra personer, för den här bloggen handlar inte om någons ex utan om mig o mitt liv tsm med min son. så skriv du på fb ist. linnea looney larsson va namnet.
 
 

Kommentera

Publiceras ej