sista!

1kommentarer

Du kan ju hälsa din kompis att bara för man bryter sig in genom ett fönster för att komma in i sitt ex lägenhet för att träffa honom så betyder inte det att man är tillsammans.. det är bara ett tvångs aktigt beteende.
Och robin träffar som sagt redan en ny, o jag har ett liv, så du o hon borde skaffa er ett oxå o låta blir att stalka o vara besatta av andras. för "jennifer" verkar ju inte bättre själv måste jag säga ;)
 
men nu räcker de, inge mer skrivande på min blogg e ni gulliga, e det något så kontakta mig privat på min facebook.

1 kommentarer

Jennifer

08 Apr 2013 18:03

du ska i helvete heller döma mig innan du träffat mig!
för av vilken anledning kan du döma mig? skulle jag döma dig, ojoj, du vill inte veta! hört att du är ett slödder av Robin?! han kanske hade rätt med det han sagt om dig! :)

byebye! :)

Kommentera

Publiceras ej