Sök hjälp!

1kommentarer

Dömma hit o dömma dit, vafan snackar du om flicka lilla.
Eftersom du sitter o skriver kommentarer på min blogg om saker du inte har en jävla aning om så har ja då fan rätt att dömma dig. Haha skulle jag gråta nu när robin sagt något sånt om mig när vi va osams? Tro mig han sitter o skrattar åt de här precis lika mycket som jag,.
 
O du din lilla pussy kom ut med ditt riktiga namn ist, eller a juste du vågar inte, du vågar öppna käfften om dina åsikter hit o dit men du kan inte ens använda dig utav ditt fullständiga namn, patetiska lilla råtta.
 
De räcker nu tjejer, i slutändan e de E. som åker på allt de här.
 

1 kommentarer

Jennifer karlsson

08 Apr 2013 19:58

varför ska emelie få skit för något hon inte har med och göra?
jag valde och kommentera inte emelie! tycker du ska lägga ner och vara så stor i käften!

och en sak ber jag dig om, blanda inte in någon som inte har med det här och göra! :)

Kommentera

Publiceras ej