svar på tal

1kommentarer

Japp, ja tog damien från lägenheten, pga att hon inte skulle få träffa damien, eftersom hon har störningar, o ja, jag o min syster återvände till lägenheten o skulle ha tag i robin efter att han skrev ett sms till mig om min döda pappa o syster?! vi har även pratat om det o han förstår :) o nej han träffar en annan tjej nu, som verkar vettig iaf, såg henne en sväng i helgen då han o ja festa ihop :) o förresten så fick han träffa damien när han ville men inte hans ex :) skriv ditt namn ist så kan ja få skratta lite ;)

1 kommentarer

Jennifer

08 Apr 2013 12:08

sådär nu har du mitt namn!
och jag träffade hans "ex" förra veckan, och då visade hon alla sms till mig som Robin skickat till henne.. så jag tycker att du ska prata med honom om just hans ex?
och vaddå psyk? hon kanske helt enkelt inte accepterar dig och sättet du betett dig på? vet ju tex nyår, och när nina och du/Emma ringde och hotade henne? moget sätt att bete sig på!!

Kommentera

Publiceras ej