Norrköping

0kommentarer

får lite hem längtan efter en sådär 3 år typ! spendera onsdags natten och gårdagen där, puls/hugo leverera kan ja ju tala om! i fredags firade vi denize o baw som blev 20 så de va maskerad fest, så jag o jessie gick ut i våra bananer i pyamas dräckter. kan ju säga så mycket som att vi va populärast under hela kvällen! kännde mig som en riktig kändis HAHA! folk ville ta kort med oss hela kvällen o de roliga va ju att göra så många människor glada, folk sjöng med oss osv. helt awsome kväll!

nu har jag iaf städat lägenheten, o dajmen o jag har ätit sen middag/kvälls mat, saknat min lilla undernäring som bara den och imon blir de en ute lek o kaffe med kimberly o kidzen.

blev ett snabb bad oxå o när som hellst blir de sängen, jag är helt slut efter dessa dagar! så godnatt alla läsare! hoppas ni haft en lika bra helg som jag;)

bilder från den spontana fest/utgången haha :)






Kommentera

Publiceras ej