Min första kärlek

0kommentarer

Tänkte de kunde va kul o berätta om min första kärlek, va ju inte direkt den bästa men det va den första, vilket gör allt så minnesvärt.

vad kan jag säga, träffade honom från ingenstans, han va inte ens här ifrån men på något sätt hamnade han i finspång, han lärde känna min syster o hennes fam, o dom kom varann ganska nära.
jag bodde fortfarande inne i Norrköping, o allt börja när jag satt i skolan, o så skrev min syster att hon hittat en kille åt mig o pratade lite om honom, hon gav mig hans hem sida o jag gick in o kolla.

- villket löjligt artistnamn och btw han ser ut som en fucking indian! HAHA de va min första kommentar om honom, gillade inte något av de jag hitta på han hemsida... ncncnc

fredagen kom o jag skulle åka till syrran som ja brukade göra vissa helger. det va 22 maj, min Systers älsta sons födelse dag. när ja kom dit va allt som vanligt, han va inte.där, han va med sirri o hämtade Elias födelsedagspresent present. så ja börja fråga ut syrran om han o allt, gillade inte de ja hitta på hemsidan men ngt gjorde mig nyfiken, tror de va längtan efter något äkta.. aya, jag hör dörren öppnas o att de e dom, situationen va fett pinsam eftersom Sarah skulle "fixa i hop oss". vi sa inte ett ord till varandra första timmen men sen börja vi prata.

på kvällen la vi oss på en varsin sida av soffan o kolla på film, sluta med att vi låg brevid varann o prata, myste osv. fortfarande inga pussar, ingenting. här va jag redan djupt förälskad!

dag 2
de va som om vi kännt varann i år, kände mig trygg med han, kände allt med han. han va allt jag någonsin kunnat önska mig!

dag 3. eftersom de va söndag så skulle jag egentligen åkt hem till Norrköping, men tvinga min syster att övertala min foster mamma att ja skulle åka tidigt på morgonen istället. "att åka nu skulle få mitt hjärta att brista" ville va med han nu o föralltid, ville aldrig.mer lämna finspång, lämna honom. den kvällen satt vi o prata på balkongen helt ensamma, vi berätta tillslut vad vi kände för varan o sen så kysstes vi för första gången.

vi tillbringa hela helgen tillsammans, vi va inte en minut i från varann typ. därför hade vi totalt glömt att byta nummer. , hela måndagen gick mina tankar till honom, undrade om vi skulle ses igen. o vips som de e smsar han, jag va över lycklig!

dehär va början av ett år fullt av kärlek, hat, svek o tårar.
allt va som på film. allt va för bra för att va sant. därför jag blev så krossad. han tog allt, tom, min oskuld. jag gav upp allt för honom, tom alla mina vänner o min egna familj han va då mitt liv. 1 år höll de på. vi hade många.fina stunder oxå men de va inte på så riktigt som jag trodde de va. o sen vägra ja inse de.

hur va eran första kärlek? berätta?:D

Kommentera

Publiceras ej