kiss my ass

1kommentarer

läkarbesöket gick bra, tror inte de kol iaf, o ska skickas till astma sköterska snart för undersökning och utredningen jag nämnde förut ska jag ringa på måndag om :)

och med något gott kommer såklart något ont som i vanlig ordning. blir förmodligen upp i rätten snart, om vad osv, tänker jag inte gå ut med, förns papperna kommer. inte för att jag kommer förlora ett skit på de, o skulle dehär på något sätt vändas emot mig så har ju jag mer än halva Finspångs befolkning som öron, ögon vittnen o ganska mycket mer i bevis till/på allt emot människan. så no worry. jobbiga e att de blir massa mer gidder än va de egentligen behövs o det e ju inte alltid så kul vill ja påstå. onödig tid, just saying :p

för övrigt då, ikväll blir de film mys här hemma, lånat 3 filmer och köppt massor med gott! men för förhoppningsvis bloggar jag mer senare puss o hej:)

låter bilden tala för sig själv, ;)
kiss
my
ass!



1 kommentarer

felicia

21 Oct 2013 00:02

du kommer vinna det, det kan jag lova! :)
finns inget som kan säga emot dig! :)
du är stark linnéa!! <3

Kommentera

Publiceras ej